hea

Alla inlägg under juni 2010

Av Hanna - 30 juni 2010 22:52

Känns som om jag har blivit en form av en shopaholic?! Inte bra alls!


Vad ska man göra åt saken? Lyckades i alla fall hejda mig från att köpa mig ett par skor nyss. Ett par skor jag inte ens var säker på om jag egentligen ville ha  

Hur ska dett gå när jag snart åker till Sthlm? Herregud


Av Hanna - 30 juni 2010 21:29

Mmm! Nu sitter jag och njuter av en nyttig smoothie bestående av a-fil, banan och jordgubbar   

Och snart tänker jag ta en liten tur med Wilma   

Av Hanna - 30 juni 2010 15:06

Nu blire middag och sen en tur till stallet   

Hörs!

Av Hanna - 30 juni 2010 10:20

Sovit gott?
Det har i alla fall jag   

Speciellt efter att Sofie beställde med ett par skor till mig som var sjukt snygga, dock får jag dem i Sthlm. Men den som väntar på något gott . . .   

Ska försöka ta kort på klänningen och allt det andra jag har köpt och slänga in här, måste bara hitta sladden eller det lilla minneskortsusb:n till mobilen först. Haha, svårt att komma ihåg vart jag packade saker och ting. Men men, det dyker väl upp förhoppningsvis   

Av Hanna - 29 juni 2010 23:45

Kusen var lite duktigare idag när vi tränade på vattenmattan, hoppas att LA senare i augusti kommer gå bra    Det är något jag verkligen ser fram emot under sommaren!

På söndag bli andra tävlingen för i år och tänkte hopp en LC+5 och en LB, hoppas bara det går bra . . .


Men men, den dagen den sorgen   Nu ska jag sova.

Go'Natt!

Av Hanna - 29 juni 2010 15:48

Ja, blev Sandbacken en sväng förut med Elin, riktigt mysigt men inte så mycket sol tyvärr. Dock vare varmt ändå   


Av Hanna - 29 juni 2010 11:08

Nu äre snart dags att sticka till STHLM och GOTLAND med de bästa   

Ska bli så underbart jävla roligt, och vad jag ska shoppa!

17 dagar kvar   

Av Hanna - 29 juni 2010 10:50

Äntligen har man tid till att handla lite kläder och framförallt, pengar   

Fick mitt paket ifrån Nelly idag som bestod av en klänning, ett par shorts och ett par örhängen. Dock var klänninen ganska pösig där uppe och jag vet inte om man kan ha BH utan att den syns?!    Jag får lösa det. Hihi!

Igår var jag i Karlstad också och fick med mig en tröja, ett par örhängen, två ansiktsmasker och en Hawaiian tropic oil. Nu ska jag bli bruuun!   


Presentation


Mitt namn är Hanna Aderhjelm och för tillfället pluggar jag på Bollerup Naturbruksgymnasium. Här på bloggen kommer ni att få följa mitt liv där med vänner och skolarbeten :)

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<<
Juni 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards