hea

Alla inlägg under juni 2011

Av Hanna - 30 juni 2011 18:04

Yes, nu har jag lugg igen    Var ett tag sen, närmare bestämt 4 år!
Lite ovant är det, men trivs som fisken i vattnet  

Har ingen jättebra efterbild framifrån, men den som är får duga sålänge  
Gjorde inte så mycket med själva håret mer än klippte upp det lite... Syns inte på bild dock!

FÖRE:
   


EFTER:

     

Av Hanna - 29 juni 2011 20:35

Tja!

Har precis kommit hem efter en mysig uteritt på Calle (min kompis häst)  

Gick superbra och idag orkade jag sitta ner i galoppen också. Den är gigantisk typ!


Tänkte sitta ner, ta det lite lugnt och antagligen hinna med en dusch så ska jag slänga upp lite bilder och så från idag!   
Peace out sålänge   

Av Hanna - 29 juni 2011 13:11

Nu har jag bokat klipptid   (och köpt allergitabletter i hopp om att jag inte ska få lika hemska bett nästa gång jag vistas i en miljö med mkt knott/mygg. Kan lägga in bild sen så ni får se...)
Imorrn 11.45, verkligen på tiden! Minns inte sist jag var hos frisören, eller kan det ha vart ngn månad innan jag började 1.an tro? Hmm... Längesen i vilket fall


Tänkte ta ngt att äta nu, håller på att dö av hunger   Får se vad jag hittar!

Puss på er!

Av Hanna - 29 juni 2011 11:58

Här en en urgullig långklänning jag köpte på H&M förra vecka, tänkte att ni kunde få se den  

   

Av Hanna - 29 juni 2011 11:45

Lite färg har jag allt fått iaf  

   

Av Hanna - 29 juni 2011 11:26

Nu känner jag mig duktig   Har tvättat klart båten och ska bara vänta på att den ska torka lite så jag kan lägga i dynorna.

Käkade frukost, eller frukost och frukost, drack en smoothie i solen förut. Helt underbart! Fortsatte sola fram till kl 11 ungefär och sen tvättade jag båten.

Har funderat på om jag ska kila iväg för att beställa klipptid samt fixa en sak på banken... Håret behövs verkligen fixas känner jag! Funderar på att klippa lugg igen också   Vad tycker ni? 

   

Av Hanna - 29 juni 2011 10:00

Go'morron snyggingar!

Sovit gott? Det har jag iaf   Fram tills dess at larmet som jag glömt stänga av ringe kl 8.15 med världens mördarsignal! Usch, den är verkligen inte rolig...


Nu ska jag käka lite frukostoch sen fortsätta tvätta båten   Hur fint väder som helst!

Av Hanna - 28 juni 2011 21:38

Åh! Det var helt underbart att få rida igen, som jag har saknat det  

Ska rida ut imorrn, ska bli riktigt gött.

Slänger in två bilder på mig och älskade "lilla" Ruth  

     



Presentation


Mitt namn är Hanna Aderhjelm och för tillfället pluggar jag på Bollerup Naturbruksgymnasium. Här på bloggen kommer ni att få följa mitt liv där med vänner och skolarbeten :)

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards