hea

Alla inlägg under juli 2010

Av Hanna - 31 juli 2010 11:32

Nu ska jag springa iväg och kolla på fotboll, hare bra!

Av Hanna - 31 juli 2010 11:06

Tänkte bege mig ut och titta lite på fotbollen de som spelar   

Haha, hoppas det fortfarande är igång bara, märks väl.

Senare idag ska vi fira pappa också, han fyllde ju år igår   


Slänger in en grym låt också


Lars Winnerbäck - Balladen om konsekvenser

Av Hanna - 30 juli 2010 20:04

Ännu en blöt dag i Hammarö på Equality Line. Men inget slår igår, det var nog det värsta jag har varit nmed om. Usch! Två regnställ regnade det igenom. Ingenting, verkligen inget alls höll. Det fullständigt vräkte ner vatten   


Men men, i morrn är jag ledig så idag blir det party! Hihi   


På söndag kommer det även en kille och provrider Corne, tror jag kan passa honom vädigt bra faktiskt! Hoppas bara att han rider bra nu   

Men nä, nu ska jag dra iväg och fira far min lite och äta

Av Hanna - 29 juli 2010 23:38

Ja, känner att jag börjar många inlägg med ja, haha! idag var det en norsk tjej som provred Corne   

Gick helt okej för att vara första gångne hon red honom.

Av Hanna - 28 juli 2010 23:03

Praktik igen då   

Dock äre fett fail att jag missar både torgfesten OCH Sifhällaträffen. Nu när det tilloch med bara är 90+91.or som spelar   


Efter jobbet blev det upp til stallet och en mysig kvällsuteritt på Corne. På måndag kommer den första och provrider honom, kommer iofs kanske en i slutet av veckan. Dock har de inte hört av sig än, får se hur det blir.


Snart ska jag iaf sova, blir en idig morgon i morrn. Upp kl. 6 och åker till Hammrö kl. 7. Ska hjälpa min tränare på Equality Line när han tävlar   

Ska bli riktigt kul!

Av Hanna - 27 juli 2010 19:11

Härligt, redan runt 10 pers som hört av sig på Corne redan efter 2 dagar  

Hoppas nu att han blir såld bara!


Hittade en helt sjuk video också, att folk vågar. Iofs så lever man ju bara en gång, haha   


Motorcykelkille

Av Hanna - 25 juli 2010 20:13

Nu har jag gjort det!

Ja, nu har jag lagt ut en annons på Corne. Hoppas på spekulanter nu bara  

Annonserna ligger ute på hastnet och bukefalos än sålänge. . .


Iaf, så var han mjuk och fin idag. Eftersom allt detta förbannade regn kom fick jag ju ändra mina planer på att rida ut    Får väl rida ut i morrn istället (förhoppningsvis)!

Av Hanna - 23 juli 2010 09:18

Ja, nu sitter jag på tåget på väg hem mot Säffle! Usch, jag gillar egentligen inte att åka kollektivt, drygt och man kan aldrig stanna och ta frisk luft eller liknande när man själv vill    Haha, vad jag gnäller!


Iaf, har haft en helt underbar vecka tillsammans med Edla, Sofie och Sara i Stockholm och på Gotland   

Internetet är otroligt segt på tåget, så får bli lite bilder när jag har kommit hem



Presentation


Mitt namn är Hanna Aderhjelm och för tillfället pluggar jag på Bollerup Naturbruksgymnasium. Här på bloggen kommer ni att få följa mitt liv där med vänner och skolarbeten :)

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Juli 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards