hea

Alla inlägg den 6 augusti 2010

Av Hanna - 6 augusti 2010 20:02

Ah, nu sitter jag här i Fucking Åmål och kollar på friidrott   

:'(

Av Hanna - 6 augusti 2010 18:05

Trodde aldrig att det skulle bli såhär jobbigt som det är nu! Jag känner mig helt tom. Usch, ser knappt vad jag skriver heller pga alla tårar. Skriva kan jag knappt heller göra det likosm skakar i hela mig. Tänk att jag snart kommer att bli av med min bästa vän! Han som jag har träffat i stort sett varje dag i 2 år och 8 månader på pricken idag.


Jag har nog aldrig rikitg förstått hur mycket jag egentligen älskar honom och hur lycklig jag är när jag ser honom förrän nu. Att aldrig mer få höra honom gnägga i hagen när man kommer gör ont att veta!

Men det brukar ju vara så, man inser det först när man förlorar det.


   

Av Hanna - 6 augusti 2010 02:04

Har nyss kollat på 2 filmer, och jag lyckades till och med hålla mig vaken!   


Första var A Womans Rage. Var inte sådär jättebra, men seduglig

Andra var den nya Karate Kid. Åh vad jag grät! Sjukt bra film med ett lika bra budskap. Ett måste att se helt enkelt.

   


Presentation


Mitt namn är Hanna Aderhjelm och för tillfället pluggar jag på Bollerup Naturbruksgymnasium. Här på bloggen kommer ni att få följa mitt liv där med vänner och skolarbeten :)

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards