hea

Alla inlägg under maj 2011

Av Hanna - 18 maj 2011 11:30

Hej!

Idag startade vi profildagen med att vara med på semin :)

Där fick vi kolla nä r de gjorde ultraljud på seminstona och vi fick till och med se hjärtslag på två små foster :) Hur gukligt som helst!
Efter det fick vi vara med när de tappade en hingst på sperma, det var rätt intressant faktiskt :) Fick se spermierna i mikroskopet sen och måste säga att de är väldigt aktiva de små rackarna ;)


Bild lånad av: www.overberga.com

 

Av Hanna - 17 maj 2011 15:33

Blä, har ont i magen och huvudet igen :(


Nu ska jag iaf springa till stallet och släppa ut hästen igen (fick stå inne då det regnade som värst) så han får komma ut lite till! :)
Efter det lite käk om jag får i mig ngt och sen in till Tomelilla tillsammans med Edla och Victoria   

Av Hanna - 17 maj 2011 12:09



Jag hittade lite bilder som låg och skräpade i mobilen :)



 


Av Hanna - 17 maj 2011 11:22

Det som jag fruktade mest i mitt liv har hänt och just nu mår jag sämre än sämst :'(
Väljer därför att börja blogga igen så jag kan försöka tänka på allt det andra, även om det är svårt!

Tur man har så fina vänner iaf  


Jag kan inte prata med dig när du tittar bort
Snälla, ge mig två sekunder innan du ger upp
Kan vi inte vara nära bara en minut
Är det nu, nu som det tar slut


Fast du inte lyssnar vet jag att du hör ändå
Jag vill hinna säga allting innan jag ska gå
Älskling, vänta får jag bara sitta bredvid dig
Det var han som ville kyssa mig


Snälla bli min igen
Låt det va som i en film
Snälla bli min igen
Låt mig få kvar, ja, låt det va


Du tar bort min hand från din arm och flyttar bort
Ingenting jag säger spelar längre någon roll
Ställer mig i hallen tills jag fattar vad som hänt
Får jag ens ha kvar dig som min vän?


Knyter mina skor och går tillbaka in igen
Sitter här på sängen tills du ber mig att gå hem
Letar efter nåt att säga som kan ändra allt
Något mer än det jag redan sagt


Snälla bli min igen
Låt det va som i en film
Snälla bli min igen
Låt mig få kvar, låt det va

Presentation


Mitt namn är Hanna Aderhjelm och för tillfället pluggar jag på Bollerup Naturbruksgymnasium. Här på bloggen kommer ni att få följa mitt liv där med vänner och skolarbeten :)

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards