hea

Alla inlägg under augusti 2010

Av Hanna - 6 augusti 2010 02:04

Har nyss kollat på 2 filmer, och jag lyckades till och med hålla mig vaken!   


Första var A Womans Rage. Var inte sådär jättebra, men seduglig

Andra var den nya Karate Kid. Åh vad jag grät! Sjukt bra film med ett lika bra budskap. Ett måste att se helt enkelt.

   


Av Hanna - 5 augusti 2010 21:30

Så jävla nice, äntligen börjar besökarna trilla in   

Har fler än dubbelt så många idag som jag hade igår!


Så folket, fortsätt läsa och kommentera min blogg. Då blir jag glad   

Av Hanna - 5 augusti 2010 14:14

Nu har solen kommit fram och det är dags för mig att springa ut på en liten runda!   


 


Hörs!

Av Hanna - 5 augusti 2010 10:50

God morgon!

Sovit gott?


Det har jag, tills jag blev väckt av mina syskon som skriker och töntar sig. Snacka om att ha noll respekt på morgonen för andra!   

Men men, ska käka lite frukost, sen hade jag tänkt att dra ut på en springtur. MÅste vara lite fit for fight till skolan, haha. Nä men vi ska ju springa 3.km direkt när vi kommer tillbaka och vill gärna springa på en bra tid   

Av Hanna - 4 augusti 2010 23:21

Så, nu ligger jag är nyduschad och snackar med en trevlig person   


Iaf, nu är hästen i stort sett såld. Kommer kännas fruktansvärt tomt utan honom, min lilla bebis   

Men jag vet att han kommer få det bra och det är det bästa. Känner mig bara elak om jag ska ha kvar honom då det inte finns tid till det nere på skolan när vi går dagar fram till halv 5.

 

Av Hanna - 4 augusti 2010 17:13

Ska kolla  lite på högtalare som jag ska få när jag fyller år, inte långt kvar nu. Bara 6 dagar (11 aug)   

Önskar mig hellre färre lite dyrare och bättre saker än mycket och saker som man egentligen inte behöver.


Var ute och sprang förut också, duktig som jag är! Haha   

6 km löpning, med fartlekar och 2 km powerwalk


Ska snart cykla upp till stallet och göra klart allting, lilla Corne ska få vila veckan ut nu stackarn! Har vart folk som provridit hela veckan på honom.

Efter det blire att träffa Julia, var längesen nu!  

Av Hanna - 4 augusti 2010 11:04

*Gå upp ur sängen (igen)

*Duscha
*Klä på mig

*Träffa Julia

*Springa?
*Stallet


Eftersom jag antagligen inte är hemma när Julia fyller år å funderade vi på att fira tillsammans lite mittemellan våra födelsedagar.   

Kommer bli asnice!

   

Julia

Av Hanna - 3 augusti 2010 21:30

Så! Äntligen är det färdigstädat.

Blev lite skillnad, haha   

Presentation


Mitt namn är Hanna Aderhjelm och för tillfället pluggar jag på Bollerup Naturbruksgymnasium. Här på bloggen kommer ni att få följa mitt liv där med vänner och skolarbeten :)

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards